Saturday 7 September 2013

Rintihan Seorang Kekasih

cinta????
bile mase mule2 jatuh cinte,, bahagianya,,
mase mule2 nak bercinta,,hari2 jumpe,,hari2 cakap sayang...
selepas sebulan,,,
jumpe 2 or 3 hari sekali,,,
selepas setahun,,
jumpe seminggu sekali,,
selepas 2 tahun,,,
bile aku  ajak keluar,  mesti die akan cakap "ala malu la nak keluar,,,nanti ape orang cakap"
mase mule2 couple,,orang tak de cakap pape la...

mule couple dulu pakai kain batik pon cantik,,
dah lame couple, bile pakai lawa2 cakap buang tebiat xpon xsesuai la,,
tapi bile aku tanye mak aku ok x, mak aku cakap ok jer,,
dalam mase yg same die tunjuk pic perempuan yang pakai baju same macam aku, then die cakap cube pakai baju cam ni, mesti ok...
 ????????????????

aku tak faham la ape yang cube die nak cakap..
nak cakap yang die dah bosan dengan aku??
ke die nak cakap yang die dah sayang orang lain??

tak kan pisang nak berbuah 2 kali kot,,,
dulu aku pernah sakit kene tinggal dengan orang yang aku sayang,,
tapi die bangun kan semangat aku balik,,
die pernah cakap,,
"kenapa kau mesti nak sedih sebab orang yang dah tak sayang kan kau,"
"kenapa kau tak bagi peluang dekat orang lain untuk sayang kau"

tapi,,,,,,,,,
bile aku bagi semua peluang tue,,,
kenapa kau mesti kau nak sia-siakan??
kalau dulu aku sakit sebab kena tinggal...
sekarang aku lagi sedih sebab aku terlalu percayakan seorang insan bernama lelaki,,,


No comments:

Post a Comment